Skip til hoved indholdet

Selskabslokaler


  • Lokalerne er til afbenyttelse i personligt anliggende vedr. husstanden. De kan derfor ikke lejes til brug for andre.

    Ligeledes er offentlige invitationer samt modtagelse af entré ikke tilladt.

    Nøglen til selskabslokalet udleveres på kontoret, Lindholm Søpark 4, dagen inden festens afholdelse eller den sidste åbningsdag på kontoret inden festen (undtagen Hanebjælken 21 -
    udlevering af nøglen skal her aftales med ejendomsfunktionæren på tlf.: 2075 6753).

    Du har tidligst adgang til lokalet kl. 12.00 dagen før festen.

    Endelig aftale om leje af lokalet foreligger først, når tilsendte aftaleseddel er udfyldt og afleveret i underskreven stand senest 14 dage efter reservationen.

    Lejen af lokalet påføres på huslejeopkrævningen for den måned hvor festen afholdes.

    Såfremt du afbestiller selskabslokalet senere end to måneder inden datoen for festen, vil din indbetaling ikke blive refunderet.

    Ved evt. misligholdelse af lokalerne, støjende adfærd eller omgåelse af nævnte bestemmelser, kan der fremtidig formenes adgang til leje af selskabslokalerne i boligselskabet.

    Brug af kanel, peber og lign. indendørs samt affyring af fyrværkeri ved lokalerne er ikke tilladt.

    Musik og anden støjende adfærd skal ophøre senest kl. 01.00 af hensyn til naboerne. Forstærkeranlæg må ikke benyttes.

    Selskabslokalerne udlejes ikke i perioden fra den 24. december - 1. januar.

    Alle festlokaler med undtagelse af Smedien 97 kan udlejes til børnefødselsdag eller begravelse fra tirsdag til torsdag. Max. 4 timer. Udlejning kan ske indenfor tidsrummet fra kl. 10.00 - 18.00.

    Efter endt brug afleveres lokalet i rengjort stand:

    • Alt service skal rengøres og sættes på plads
    • Alle borde og stole skal rengøres og afleveres som modtaget
    • Køleskab og fryser skal IKKE slukkes
    • Køkkenet rengøres – HUSK alle hårde hvidevare
    • Toiletter og håndvaske rengøres
    • Der skal tørres støv af overalt
    • Alle gulve støvsuges og vaskes
    • Rengøringsmidler mm. findes i rengøringsskab
  • Festsal til 70 personer
    Beboere i afdeling 3 kr. 1.800,00
    Beboere i andre afdelinger kr. 2.300,00.
    Børnefødselsdag/Begravelse kan ske inden for tidsrummet, tirsdag-torsdag fra kl. 10.00-18.00 (max 4 timer) kr. 500,00

    > Læs mere om Bakkevej 11 her

  • Festsal til 100 pers.
    Beboere i afdeling 20 kr. 2.000,00
    Beboere i andre afdelinger kr. 2.500,00
    Børnefødselsdag/Begravelse kan ske inden for tidsrummet, tirsdag-torsdag fra kl. 10.00-18.00 (max 4 timer) kr. 500,00

    > Læs mere om Lindholm Søpark 2 her

  • Samlingslokalet kan kun lejes af beboerne i afdeling 10.

    Festsal til 40 personer
    Leje af lokale med service kr. 200,00
    Udlejning kan ske inden for tidsrummet, fra kl. 08.00-21.00 (ikke tirsdage og onsdage i periode 1. september til 1. juni)

    > Læs mere om samlingslokalet her

  • Festsale til 70 personer
    Beboere i afdeling 7 kr. 1.800,00
    Beboere i andre afdelinger kr. 2.300,00
    Børnefødselsdag/Begravelse kan ske inden for tidsrummet, tirsdag-torsdag fra kl. 10.00-18.00 (max 4 timer) kr. 500,00

    > Læs mere om Abildgårdsvej 40B her

  • Festsale til 60 personer

    Beboere i afdeling 12 kr. 1.800,00

    Beboere i andre afdelinger kr. 2.300,00

    Børnefødselsdag/Begravelse kan ske inden for tidsrummet, tirsdag-torsdag fra kl. 10.00-18.00 (max 4 timer) kr. 500,00

    > Læs mere om Vikingevej 9B her

  • Festsale til 60 personer

    Beboere i afdeling 12 kr. 1.800,00

    Beboere i andre afdelinger kr. 2.300,00

    Børnefødselsdag/Begravelse kan ske inden for tidsrummet, tirsdag-torsdag fra kl. 10.00-18.00 (max 4 timer) kr. 500,00

    > Læs mere om Vangen 283B her

  • Festsal til 40 personer

    Beboere i afdeling 16 kr. 300,00

    Beboere i andre afdelinger kr. 500,00

    Børnefødselsdag/Begravelse kan ske inden for tidsrummet, tirsdag-torsdag fra kl. 10.00-18.00 (max 4 timer) kr. 500,00

    > Læs mere om Hanebjælkens selskabslokale her

  • Samlingslokalet kan kun lejes af beboerne i afd. 81 og indenfor tidsrummet kl. 09.00-18.00.

    Det kan lejes til følgende formål: Børnefødselsdag, begravelseskaffe, fødselsdagsreception samt almindelig beboerkomsammen.

    I lokalet er der anretter-køkken. Der må ikke tilberedes mad.

    Af hensyn til omkringliggende boliger, må der ikke spilles højt musik.

    Priser:
    Alm. beboerkomsammen (klubber, møder og lign) i afd. 81 kr. 0,00

    Sammenkomst med familie og udefrakommende gæster kr. 300,00

Kontakt administrationen, hvis du ønsker at leje et selskabslokale.

Hvis du bor i Sundby-Hvorup Boligselskab kan du leje vores selskabslokaler. Kontakt os her.